PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

klädbytardag

Publicerad 2012-02-06 11:35:50 i

Idag är det en sån där jobbig dag. Ni vet en sån där dag då ingenting man har i garderoben passar eller ser bra ut. Först ville jag ha jeans, inget som passar till. Okej, jag tar på mig ett par leggins... hittar ingen tunika till + att jag kommer på att det är lite för kallt att gå ute med bara leggins eller strumpbyxor. På med ett par andra jeans. Gah, får panik. Verkligen ingenting som passar! 
Nu är mina lådor med kläder helt röriga och jag får ta tag och städa där senare.

Varför kan jag inte ha en såndära braig dag då vad man än tar på sig så blir det skitsnyggt? Tycker bättre om dom dagarna!

 

/E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela