PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Min fredag

Publicerad 2012-02-18 09:15:41 i Lina,

Hej och hallå!

Läste precis Emily´s inlägg och börjar fundera på om lördag = städning för min del? Jag tror det får blir så... Blö! M åkte precis iväg, han ska ut och köra värstingskoter med några polare och ja, jag fick bli hemma ^^ Men han är hemma i efm, som tur är. Får väl försöka samla lite energi för att kunna städa iaf, så det är fräsch och fint så vi kan ha en riktig myskväll sen. Något att ha i tankarna och se fram emot under städningen!


Igår var ingen jättekulig dag inte.

Ozzy fyllde 2 år men blev inte firad ordentligt, men han fick lite gottis och ska få grönsakstårta senare idag :) Fick en peng av Mammi för att köpa lite gott till Ozzy/Swante och det blev även lite lördagsgottis till M och mig också, tack snälla! Vi skickar sol, tassar och kramar söderöver! <3

Men som sagt gårdagen var inte så där jättefunnybunny men det är tur att jag har en så otroligt fin och omtänksam kille som stöttar och tröstar när man inte orkar annat än köra på låg växel, I love you M!
Men dagen blev bättre, mycket tack vare M och på kvällen blev vi bjudna på tacos hemma hos M&S, och vi spelade kort och "Alias", skitkul var det och självklart vann tjejerna STORT! ^^ Åkte hem vid halv ett-tiden och sen rätt ner i bingen och även fast det inte blev mycket till sömn innan klockan ringde i morse från det att vi la oss så känner jag mig inte alls särskilt trött! Men det kommer väl, om en halvtimme eller så^^ Men frukosten är intagen och skulle jag slumra på soffan ett tag så vad gör väl det? :)

Nej hörrni, nu ska jag bläddra lite i mina inredningstidningar, jag ligger efter ^^

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela