PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Morgonmys

Publicerad 2012-02-08 10:18:27 i

Sitter just nu och dricker mitt favoritigaste favorit te. Kan aldrig få nog utav det. Extra gott nu när man precis kommit in efter lämnat lilla s på dagis och satt igång brasan. :)

 

 

Har mycket att göra idag.. eller rättare sagt, jag har mycket jag vill göra. 

* Läsa lite
* Plugga Polska (Haha, ja  jag pluggar polska. Skitsvårt, men kul. Så nästa gång vi åker till Polen så kanske jag kan prata med stora S familj. Det är det som är målet iaf)
* Söka jobb
* Söka utbildningar
* Dammsuga
* Hämta lilla s
* Gå till affären
* Gå till biblioteket
* Åka på fötterna "skridskor"

 

Men ska snart sätta mig och läsa. Ska börja på Helene Tursten - Det lömska nätet. Någon som läst den?

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela