PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Onödigt frågeformulär : Lina

Publicerad 2012-02-07 21:25:24 i Lina,






första:

första bästa kompis: Malm (Om man menar mänsklig varelse)
första bil: Still waiting
första kärlek: M!
första husdjur: Egna husdjur, Nicke Nyfiken von Stampe min älskade kanin.
första semester: Skiathos
första jobb: Sålde glass på stranden, fick 1kr glassen. Tjänade 800-spänn på hela sommaren
första köpta skiva: Minns inte
första riktiga kärlek: M.
första piercing: I öronen när jag var 7-8 år
första konsert: Ja, vad kan det ha varit?
senaste:
senaste alkoholdrycken: Ett halvt glas rött
senastebilfärd: Med M, när vi varit och handlat har jag för mig.
senaste filmen du såg: Mission impossible 4
senaste ringda telefonsamtal: Till M.
senaste bubbelbadet: Oj, det var länge sedan, minns inte.
senaste spelade cd: Någon Metallica, tror jag.
senaste kyss: Igår morse
senaste gången du grät: Idag
senastemåltiden: Äggmacka och te.

har du nånsin:
dejtat en av dina bästa kompisar? Nej :O !
blivit arresterad? Haha, nej.
blivit kär vid första ögonkastet?Ja :)
varit på tv? Lokaltv, någon liten glimt från tidig skolålder har jag för mig.
fått ditt hjärta krossat? Oh ja, tyvärr.
sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja =(
haft ett one night stand? NEJ! Skulle aldrig hända, så osmakligt!
busringt till nån? Ja, när jag var yngre.

saker du har på dig:
1. Vita strumpor med barbapapafigurer på
2. Blommiga leggings
3. Rosa Fleecejacka
4. Blå/vit randig tröja
5. Blommiga trosor
6. Svart totteband
7. -

saker du gjort idag:
1. Kokat ägg
2.Tittat på "Äntligen hemma"
3. Suttit vid datorn.
4. Hämtat posten
5. Pratat i telefon
6. Kollat inredning på nätet.

favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobilen
2. Min Jet Set-klocka
3. Mina "Alice i underlandet" muggar
4. Foton på alla nära och kära
5. Datorn

val:
svart eller vit? Svart... Och vitt.
sommar eller vinter? Båda. Men just nu sommar :)
choklad eller chips? Generellt sett choklad.

saker att göra innan du dör:
1. Följa mina drömmar
2. Följa mina drömmar

Todeloo
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela