PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

When noting is sure, everthing is possible.

Publicerad 2012-02-07 15:29:51 i Lina,

Jag har många färger kvar att utforska på min palett. Problemet är inte att jag inte vågar utan i att jag inte kan bestämma mig och börja måla med någon av färgerna jag är nyfiken på. Det är olika färger för olika delar i livet, skiftar för olika skeenden. Have I cross the line already?

Jag befinner mig i obalans, det betyder typ döden för en våg som hela tiden ska väga allt fram och tillbaka, för och emot. Jag är i en helt annan sinnesstämning än vad jag borde vill vara i.
Jag känner måsten som jag inte vill ha, fast jag har dom. För att jag skaffat dom, av en anledning av någonting jag vill ha. Villl och vill inte.
Jag hatar ogillar måste, det är det fulaste ordet som finns. I den fula verkligheten, eller hur var det?
Där allting SKA vara på ett visst sätt men inte är det, och inte som man själv vill då alltså utan det bara är på ett helt annat sätt än vad det borde vara och ett helt annat sätt än man vill att det ska vara. Eller?
Eller? Det är ett rätt vackert ord. När man tänker på det, när man smakar på det. Vrider tungan om ordet och låter tungspetsen vandra över Eller. Svår är Eller, men vacker. En ifrågasättning på allt, whatsoever.
För- och nackdelar.
Haha, åh ja! Pela mig i nacken, plz!




 

Ja, jag undrar själv, vad hände där?
En snedvridning av tungan, eller? Eller hjärnspöket?

Ingen som vet, ingen som vet.

Skala banan!





Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela