PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Att inte riktigt vara sig själv.

Publicerad 2012-07-17 21:21:16 i

Efter att ha varit uppe med lilla s en timma i natt (pga att hon hade ont i ögat?! :/ ), så var är jag grymt trött. Och det har verkligen märkts idag.
Somnade på väg till jobb, både i bussen och på tåget. Sen gick jag i min egna lilla värld på jobb. Kännde mig lite som en zombie. Somnade på väg hem från jobb, både på tåget och på bussen och somnade även när jag skulle natta lilla s. Så jag har kommit fram till att jag är trött idag. :P

Men i morgon är jag ledig. Får sova en timma längre (till 07.15) och ska på "möte" inne i stan vid tio. Kommer hämta lilla s från dagis redan vid halv två. Sen har vi lite tid tillsammans. Det ska bli skönt för både henne och mig. 
Nästan direkt när jag kom hem idag så sa hon till mig, "Mummy, jag är trött på att vara på dagis nu. Jag vill inte dit mer!"  Hon lät så stor när hon sa det. 
Hon vet iaf hur man får mig att le när jag är som tröttast :)


Nä, nu kallar sängen. Sov gott alla!


 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela