PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Reewkuf?

Publicerad 2012-07-02 12:29:36 i Lina,

Hej igen!
(nu ska jag prova att skriva utan att titta... Får se hur det går. Blir det alltför tokigt kommer en översättning i slutet ;)


nu ska jag koka kadde och sätta mig ner med papper som behlver sorteras icg ib u förmar. Teoa jag ska låra solsida vara på i bakgrubden, myckjer reewkuf serie! Jag örfott humlrm , ungeför som solsudan humorn! så det passae juh bra!


Ja, men så tokigt blev det juh inte trots allt, tror ni förstod det mesta men här kommer översättning på vissa ord som kanske blev lite väl obegripliga... ^^

Kadde = Kaffe
Behlver = Behöver
Ich ib u förmar = Och in i pärmar (lite som tyska;)
Teoa = Tror
Låra = Låta
Bakgrubden = Bakgrunden
Myckjer = Mycket
Reewkuf = Fattar inte ens själv vad jag skrivit där... Haha XD
Ör = Är
Fott = sånt
Humlrm = Humör
Solsudan = Solsidan
Passae = Passar

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela