PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Båstad

Publicerad 2012-06-26 20:14:45 i

Lilla och stora S hämtade mig på knutan efter jobb. Fick lyssna på lilla sskriksång skönsång hela vägen hem. Betalade räkningar, packade upp, la in musik på mobilen och nattade lilla s. Nu är hon nattad och jag ska ta mig någonting att äta, sen blir det jordgubbar efter det. Sen måste jag hoppa in i duschen innan det är dax för mig att lägga mig. Det gäller att vara effektiv.
Varit blandade känslor idag. Varit trött, men samtidigt är det superkul att vara tillbaka på jobbet. Lilla s var superglad när jag kom hem men frågade mig "mamma, varför måste du jobba så länge? Då måste jag ju vara på dagis så länge, det vill jag inte." Svårt att förklara för så små att man måste jobba för att få pengar och att det bara handlar om ett litet tag, för sen kommer hon ju faktiskt vara 15-timmarsbarn på dagis igen. 

Skulle vilja uppdatera så mkt mer, men hinner tyvärr inte just nu. 


 
 


 
 
Ey kompis, jag mår bra nu! :)
 
 
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela