PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Golden

Publicerad 2012-06-28 21:32:14 i

Borde packa, vi ska ju vara borta hela helgen och hjälpa till med en altan, men fastnade här i soffan efter duschen. Morgonrock, jordgubbar, datorn och fotbollen vill inte packa nu . Borde även fixa mat till i morgon på jobb, men även det får vänta (antar att jag somnar här snart och får stressa med allt i morgon bitti). 
Lilla och stora S åker dit redan i morgon bitti och jag åker dit efter jobb. Vi hoppas verkligen på bra väder i helgen, roligare för alla så :)

Helt appråpå ingenting så är jag grymt sugen på en liten vovvsing, en "liten" mysig golden retriver. Aw, är helt såld. :) 
Men ja, det går tyvärr inte. Vi har absolut inte plats för en golden här inne, ute har vi gott om plats, men vill ju att den ska vara inne med. Ibland önskar jag att jag kunde trolla. Isåfall skulle jag gjort vårt hus större nu, av både den ena och andra anledningen :) 


 
 
 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela