PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mer eller mindre kräftliknande

Publicerad 2012-06-13 10:44:02 i Lina,

Hej!
Lyssnar just nu på musik, parteeeeeeeeeeey music! Är jättesugen på att gå ut och slänga röv, det var århundraden sedan! Eller iaf. sedan förra sommaren (!!!!) Det får bli ändring på det snart...
Ska ha samtal på bortaplan idag. Känns väl, vad ska jag säga, meningslöst? Det ger mig inte mer längre, jag får inte ut mer av det än vad jag har fått men känner mig för den sakens skull inte "färdig". Åh, vad jag H-A-T-A-R-! att det aldrig kan "lägga" sig...

Förövrig luktar det vitlök i lägenheten och jag har ingen aning om varför?! Men den lukten försvinner förhoppningsvis när jag har städat, vilket jag verkligen måste (fan, vad jag hatar det ordet!) göra.
Har ett mindre K2 i diskhon att ta hand om, fy fan.... Är inte alls på humör för att städa, speciellt inte nu när sommaren är på väg (har kommit?). Brände mig förresten igår under promenaden med Malin, jädra lurifax väder. Det var mulet och grått när jag gick hemifrån, så därför tog jag på mig en stickad tröja och vindjacka. Men visst fasen ska det bli sol och varmt när vi väl möttes inne i stan. Så det var bara till att knyta både tröja och jacka om midjan och fortsätta promenaden i linne, men det var nog varmt bara det! Men jag hade juh inte smort in mig eftersom jag inte räknat med detta, så jag är mer eller mindre kräftliknande nu.
Orättvist att vissa ska bränna sig så jävla lätt (typ jag) medans andra kan vara ute i typ 10-min och bli kanonbruna! (Typ M =9 ).
M kommer förövrigt hem imorgon igen, YES! Den här veckan har gått trögt framåt.


Ja-men-just-det-ja... -_- glömde-en-sak-till.... Jag fick inte förlängt på praktiken, jävla knepiga "hitte-på" bestämmelser!

Todeloo!
/L




Nåja, riktigt så här illa är det inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela