PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mitt Änglagård

Publicerad 2012-06-26 13:03:18 i Lina,

Någonting som jag verkligen drömmer om och tänker se till blir min verklighet är ett eget Änglagård. Ni vet som i filmerna? Ett hus på landet, men inte för långt från staden och dess bekvämligheter. Ängar, rapsfält, lövskog, sjö och hav. Hästhagar och ett rikt djurliv. En mysig lanthandel, en gemenskap i bygden utan skitsnack ^^
Som i det här klippet nedan.
Precis så, och M och jag på en (typ) sådan motorcykel som dom har i filmen, eller varsin ^^ Glida runt och bara njuta av livet och komma hem till sitt eget paradis. En trygg plats att känna "här vill jag vara, här mår jag bra och känner mig trygg"


Det gick tydligen inte att lägga upp klippet här på bloggen, men klicka ->HÄR<- så kommer ni till klippet jag skrev om.



 


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela