PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag lyssnar till hjärtats ensamma slag

Publicerad 2012-05-18 19:33:53 i Lina,

Jag är pysselsugen. Och då menar jag inte pysslig som att göra halsband eller kort utan måla om något? En möbel? Ett hus?! ;) hehe.
Här är iallafall en bild på mig, tagen för några år sedan när jag målade om några stolar.





Hittade andra bilder från tiden jag gick på folkhögskola och började sakna. Sakna en tid som var full av kreativitet. Som var jag. Som ÄR jag. Men det är svårt att hålla kreativiteten vid liv om man inte finner inspiration. Likasinnade människor är bra inspirationskällor.
Blir det inget jobb inom en viss framtid, då får de bli någon skola igen. något kreativt, såklart. Jag saknar färg och form, händer som är fulla av färgstänk som inte gått bort ordentligt. Längtan.




Här är tre bilder från tiden på folkhögskolan. På kortet där hela klassen är med, är det jag som lyser i turkost ;) På de andra bilderna befinner vi oss i Köpenhamn, och på bild nummer två är det jag som står andra från höger. Kul hade vi!

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela