PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Känslor

Publicerad 2012-05-04 14:30:53 i

Har många känslor och funderingar som yrar omkring i huvudet. Så mycket jag skulle vilja skriva här, men som jag håller inom mig istället (i alla fall för stunden). Man kan ju faktiskt inte skriva om allt här på bloggen även om det är skönt att ha sitt lilla "bollplank". Man har ju faktiskt ett privatliv också. Eller hur? 
För er som undrar så är det inga negativa tankar eller funderingar. Utan bara positiva. 
Det är lite därför jag har varit lite off med att skriva här på sistone. Hur, och vad jag än velat skriva om, så har det alltid slutat med att jag skrivit någonting som handlar om det. 
Som sagt, jag kommer säkert att skriva om det. Men inte nu. 


På tal om någonting annat.. svalare ute idag. Ganska skönt faktiskt. Dessa två senaste dagarna har varit otroligt varma. Legat ute i bikini och solat och bara njötit (njötit, njutit.. vad heter det?) . Massa fixande i trädgården, lilla s har ju fått ett lektorn och nu håller stora S på att bygga till en gungställning på den. Sen ska det även bli ett lekhus under. :) Sen har stora S även byggt ett förråd (var det någon som sa workoholick?). Han kan inte sitta still utan har ständigt nya projekt. Vilket är mysigt.. men ibland vill man bara att han ska sitta still och njuta i en halvtimma i stället. :P

 

 




Sånhär är det lilla s fått. Kommer givetvis lägga ut en bild på hennes sen när den är klar med huset under (istället för sandlåda) och gungställningen :)

 



/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela