PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Söker efter något som gör mig hög på livet.

Publicerad 2012-05-02 16:42:11 i Lina,

Hej!
Första dagen på praktiken i dag och M åkte vid fyra i morse pga något möte i jobbet :( Men han kommer hem i morgon kväll igen! :) Tur det, hade inte orkat att han skulle vara iväg längre.
På praktiken gick det väl ok, ringrosting men kanske att det släpper efterhand?
Annars är det ganska bra, är trött och less och egentligen helt förstörd pga av text som tränger in i mina nerver och drar i dom. Trött på att aldrig vara avslappnad utan spänd på väst. Att hitta lugn och ro i en stad som känns vår, och någonting som gör mig hög på livet. Det är det som är grejen. Så bara försvinn, jag äcklas. Kräks, om än inte fysiskt så kräker jag hjärnceller och nervtrådar ända in i själen.
Kan inte bara "det" inte finnas!!!! (Det, för att det inte är värd att kallas han, hon eller den)


Tack och adjö för nu. Återvänder forhoppningsvis med en mer positiv anda i nästa inlägg ;)

Todeloo!
/L





JUST DISAPPEAR!
 I WON'T SAY PLEASE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela