PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tysta Leken

Publicerad 2012-05-11 18:04:31 i Lina,

Hej!
Idag har jag snittat blommor i tre timmar och gjort ett snittarrangemang. Kom hem och M ringde och sa att han också var på väg hem, GÖTT! Diskat, lagat mat, pussat på M och själv gått och hyrt film.
M Ska ut på älven med sin pappa och fiska ikväll så jag ska roa mig med kaffe, negerbollar (chokladbollar, whatever... -_-) och film. Ganska bra fredag ändå, fast det hade varit mysigare om M varit hemma och sett film med mig också. Men jag hyrde iaf tre filmer så vi hinner nog se någon ihop. Dessutom fick jag juh bestämma filmerna helt själv idag, så det blev dom här: "Drive", "Jango on tour" och "Tysta leken". Dom två sistnämda är svenska filmer och den jag tänkte börja med att se är "Tysta Leken". Sista filmen som Per Oscarsson var med i och så är Maria Lundqvist med i den, en av mina favoritskådespelerskor.
Jag har inga förväntningar på filmen. Jag tror knappt jag ens hört talas om den? Men jag hoppas, och tror ändå att den är bra ;)







Vad ska ni göra ikväll då?

Ha en fin fredag, todeloo!
/Lina





P.S. VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL LASSE SOM FYLLER ÅR IDAG! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela