PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Äntligen

Publicerad 2012-11-17 09:01:00 i

Vaknade för ca en halvtimma sen, och äntligen känner jag mig utvilad! Vaknade bara en gång i natt med för att följa lilla s till toaletten. När jag var uppe med henne så sneglade jag mot soffan, och vem ligger där. Jo, Kacper!! Där låg han och sov så gott. Lyfte snällt ner honom till sin säng. För här får inga hundar vara i soffan eller i våra sängar. Glöm det. 
(Men måste erkänna att det såg väldigt mysigt ut för honom)
 

Som sagt har sovit riktigt gott inatt. Somnade runt 22 och vaknade vid 08.30 (10½h), och vaknade bara en snabbis. Härligt!


Nu blir det snart städning!
 
/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-17 10:03:42

Haha, våra sovrutiner måste vara så jävla synkade =P
Jag somnade en timma senare men vaknade en timma senare än dig och gick endast upp en gång i natt! Så jävla lovely! =D

KRAM!

Svar: Hahaha. :D fan vad lustigt! Men visst är det skönt när det är helg och man kan sova längre? :)

Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela