PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Bara ett svar

Publicerad 2012-11-19 21:14:41 i Lina,

Eftersom det här egentligen inte skulle vara ett eget inlägg, men jag glömde svara i mitt förra inlägg därför blir det så här. Ni behöver inte läsa, för det är inte säkert ni förstår ändå. Men gör det om ni vill. :)
 
Btw, "Oscar" varför skrev du inte bara ditt namn först då? Bara undrar.
Och en sak till jag är inte mycket för någon politiker, inte Reinfeldt heller OCH jag tittar låååååååångt bakom de där dörrarna du pratar om. Långt bakom!.
Okej, känn du att dina barn skulle vara trygga med rasister som styr gatorna, det skulle inte jag känna mig trygg med iallafall. Men uppenbart är vi alla olika Punkt.

Todeloo.

/L

Kommentarer

Postat av: o

Publicerad 2012-11-20 21:28:14

Mitt namn är väl inte så relevant? Men okej då. Bara för att moderaterna vann senast så styrs gatorna inte av moderater. Om nu "rasistiska" SD skulle få så mycket röster så betyder inte det att alla blir rasister. Utan alla invandrare som inte sköter sig osv.. Så skulle det inte finnas så många rasister. Nåja! Inget varken du eller jag kan styra över :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela