PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

barnunge!

Publicerad 2012-11-19 18:54:20 i

Jag och lilla s har spenderat hela eftermiddagen på ÖF. Var bara jag och 2 mammor till med sina barn där. Så lugnt och skönt och barnen kunde i princip göra vad dom ville. 
I väntan på bussen hem gick vi inom affären för att köpa lite saker till kvällsmaten, kommer till kassan och mitt kort funkar inte. WTF!! Går till banken för att ta ut pengar i stället, men bankomaten bara spottade ut mitt kort igen. Okej? Kollade telefonbanken. Jo, visst tusan ska det vara pengar där på. Strunt samma (det funkade ändå inte). Sätter oss och väntar på bussen hem, utan det vi behövde till kvällsmaten. Kallt som tusan ute och kännde mig som en ispinne. 
Väl hemma så blev det att tänka i andra banor. Vad tusan skulle vi äta nu då? 
Blev bara varma mackor med kiwi (vilken mat. haha).  Irriterad över att det inte blev någonting annat till kvällsmat, och blev på dåligt humör. Känner mig som värsta barnungen. När ingenting går som jag planerat så blir jag tjurig. 

Graviditetshormoner? Jag? Haha, nej då inte alls! 

 

Vad är det man brukar säga? Ny dag och nya tag i morgon!? :P
 

/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-19 19:21:10

Haha Kiwi på varma mackan? KIWI?!? Bara jag som känner av smaken på hur surt det är utan att ens ha stoppat det i munnen? :P

Svar: Hahaha, vi är inte så normala här. Men det är faktiskt jättegott och inte alls så surt :D
positivaarne.blogg.se

Postat av: Chocochums

Publicerad 2012-11-19 20:54:16

Hej!
Kika gärna in på min blogg där jag skriver om pyssel, matlagning, bakning, inredning, inspiration, tips och allt som pluppar upp i huvudet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela