PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Julkalendern Greveholm

Publicerad 2012-11-18 18:03:00 i Lina,

Jag har börjat längta efter julkalendern! Vilket jag inte gjort riktigt på många år, förmodligen för att jag egentligen är för gammal för det^^ Men i år ska det vara en fortsättning på en julkalender jag älskade när jag var liten. Mysteriet på greveholm.
Jag gillade den av många anledningar men framförallt spänningen och att det faktiskt var fler som "såg" vad jag också såg (/ser), "spöken" :D
Men så blev jag också skiträdd för skellettet på vinden, haha! Det blir spännande att se hur historien fortsätter i år.

Åhhh, nu vill jag ha jul! Julpynta, jaaaaa tack!



Jag skulle vilja bo som i Greveholm :) Ja, kanske inte riktigt så stort, orka med den städningen liksom... Men som i den miljön, underbart! Stora lövträd och annan vacker natur, precis som på bilden här ovan innan ni klickar på play :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela