PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Julklappar

Publicerad 2012-11-21 14:13:17 i Lina,

Hej!
Meningen var att jag skulle bloggat igår, men jag orkade inte då :(
Men jag fick iallafall slagit in alla julklappar jag köpt, skönt känner jag. Jag gillar att planera julklappar och att slå in dom, men även om jag skulle vilja så lägger jag inte allt för mycket tid på att slå in paketen, tex, vika snyggt eller pynta ordentligt, känns så onödigt då det ändå rivs bort på en halv minut :( Men fina papper och snören är roligt :)
Idag har jag varit iväg på en grej som jag tror kan hjälpa mig bra. Jag har också börjat förstå varför jag har hamnat här? Det är inte för att jag ska tycka om den här staden eller omgivningen, det kommer jag liksom aldrig att göra, men här finns hjälp som jag behöver. Därför är jag här nu. :)
 

Ikväll ska M och jag på bio tillsammans med Samuel och Moa. Vi ska se sista Twilight-filmen! Spännande :)
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela