PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lillasyster bllir stor

Publicerad 2012-11-11 12:30:11 i

Idag är det en väldigt speciell dag. Min allra finaste Syster fyller 20. En stor dag inte bara för dig, utan även för mig. Tiden går så fort och du är inte så liten längre. Pojkarna är inte små bebisar längre och jag känner att jag missar på tok för mycket. 
Och fast du är min lillasyster så ser jag upp till dig. Du går din egen väg och står upp för vad du tycker och tänker.
 
Jag önskar så att jag kunde vara med dig (er) idag, men att det är 1 534,8 km mellan oss, gör det inte så lätt. 
Jag hoppas i alla fall att du har en helt underbar födelsedag med alla där uppe i norr. Vi ses snart, och då blir det en present du inte kommer glömma. Det lovar jag. :) 

Den som väntar på något gott....
 
 
Grattis igen! Jag älskar dig!
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela