PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lina ryter ifrån!!!!

Publicerad 2012-11-17 17:11:00 i Lina,

Jag kan inte förstå att så många låter sig manipuleras av Sverigedemokraterna! Frivilligt! Man bara gapar och sväljer UTAN att ens reflektera!
Jag förstår inte hur man kan vara så naiv...

Jag tycker inte heller att invandringspolitiken fungerar särskilt väl som den är idag, det tror jag knappt någon tycker oavsett nationalitet och etnicitet. Men en sak är säker, SD är INTE parti som skulle klara av att "styra upp" invandringpolitiken.
Jag sympatiserar inte ett skit med rasister vilket hela SD-klanen består av och det är jag noga med att uttrycka!
Jag vill INTE ha ett land som styrs av rasister, där mina framtida och andras barn ska växa upp med snedvridna värderingar.
Tror inte det är så många OM MAN BARA TÄNKER TILL som vill det heller, eller vill vi tillbaka till Hitlers bakåtsträvande, hjärndöda fantasier?
Nej, jag skulle inte tro det!

Jag vet inte om ni såg debatten i "veckans politik". Jimmie Åkesson underviker att svara på frågor, han ger luddiga svar och pratar bokstavligt talat om äpplen, päron och apelsiner... Jag kunde inte låta bli att skratta, hur kan någon så inkompetent människa (?) få vara partiledare?! Han vet ju inte ens vad han pratar om!


Veckans%20politik




Jag tycker alldeles för många är slappa och låter sig alldeles för lätt manipuleras av politikernas fina ord. Alla borde ta sitt ansvar och framförallt rösta, men också att ta reda på vad partiet egentligen står för.
Som inför förra valet skrev jag till alla partier (Ja, inklusiva SD. Inte för att jag tänkte rösta på dom men jag ville helt enkelt se hur engagerade och seriösa dom var). La fram vad som var dom viktigaste frågorna för mig och varför dom tyckte att dom var värda just min röst? Jag fick långa och seriösa svar från många och väldigt korta och obrydda svar från en del. SD fick jag inte ens svar ifrån....



Magnus Betnér har som vanligt kloka ord att säga. Här talar han om "lustigkurrarna" i SD.
I sandlådan hör ni hemma!



Nu sätter jag ner foten en gång för alla: JAG SYMPATISERAR INTE MED RASISTER! Flyg och far SD, det är NI som inte har något här att göra! Mig lurar ni inte!


Här och här kan ni läsa mer om SD och deras "hittepå-politik". En ny logga och snygga kostymer... Pfffft! Pyttsan!
Sverigedemokraternas nya logotypSverigedemokraternas gamla logotyp <-- Nya och gamla loggan.... Men det var väl gölligt, så säg.....Pfffft!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: O

Publicerad 2012-11-18 14:42:46

Att dem bara är rasister är även det ett uttjatat argument.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela