PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lördagsmorgon

Publicerad 2012-11-24 09:49:43 i

Vaknade av att Kacper ville ut vid 06. Sen när han kom in igen så ville han givetvis inte sova mer. Bara leka eller tramsa (hoppa upp i soffan och springa runder på golvet). Knäppa hund. Efter en halvtimma ungefär, så gick jag ut till soffan för att få honom att sluta. Han la sig ganska snabbt och jag låg och kelade honom samtidigt. 
Vaknade sen 08.45 av stora S som undrade varför jag sov i soffan. Haha, ja det undrar jag med! Trodde verkligen inte jag skulle somna. Men Kacper lugnade ner sig och alla fick sova en stund längre. ;)

Stora S har begett sig till jobbet och jag och lilla s har precis ätit frukost. Ska väl ta och försöka städa lite idag, ikväll kommer nog några kompisar hit med deras barn. Så lite ordning får det vara här. 

Lite julpysslande blir det nog idag med, om det hinns med. Vi skulle tagit ner sakerna igår, men efter kvällsmaten så busade vi allihopa och sen nattade vi lilla s. Kom på när hon somnat att vi ville ha ner sakerna från vinden (vindsluckan är i hennes rum). Så ja, vi får ta ner sakerna i eftermiddag när stora S slutat istället. 

Nä. disken tar väl inte sig själv, så får väl sätta lite fart om jag vill få gjort det jag vill få gjort idag. 


/E

Kommentarer

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-24 17:21:32

Jobbar han helg också? Eller det är ibland bara? :)

Svar: Han jobbar lördagar med. Från nio till två typ. Ibland lite längre, beroende på vad han gör.
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela