PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Man kan bli lite kär i materiella ting faktiskt...

Publicerad 2012-11-14 10:19:00 i Inredning,

Jag gillar verkligen min plånbok, den är bra på alla sätt och vis men den börjar bli lite väl sliten... Men den fungerar, absolut! Jag köpte den på Ge-Kås för X-antal år sedan... Som sagt, jag gillar den, men att byta till den här vore inte alls tokigt! Får kanske bli en sådan efter jul?! :)

Jag gillar den blå bäst men den finns även i brunt, fin den också :)
(Den kostar 375kr och finns hos bluebox.se



Förövrigt är jag rätt kär i PiP Studios grejer över huvud taget faktiskt... Här är lite fler saker jag vill ha:


(Porslinet finns även i rosa och khaki och vissa även i rött)     

En sak i taget ;)
Dom kostar ju en del... Men jag lägger ju hellre mer pengar på något jag verkligen vill ha än mindre pengar på något jag inte är lika förtjust i...

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela