PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Måndagsmorgon

Publicerad 2012-11-26 09:53:00 i

Eller, förmiddag kanske jag ska säga, för klockan är ju ändå snart tio. Men för oss är det fortfarande morgon då vi sitter och äter frukost just nu. Har sovit så jäkla gott i natt, ni anar inte. Önskar jag kunde sova så bra varje natt. Så idag ska jag inte klaga på att jag är trött (inte än iaf)
Har inte allt för mycket planerat idag. Bara att vi ska till öppna förskolan i eftermiddag, måste ju måla våra söta tomtar som vi gjorde förra gången. :)

Lilla s dansade på vardagsrumsgolvet igår kväll, och rätt som det hör jag ett stort "PANG!" och sen ett högt skrik. Då hade hon snubblat och fått TV-bänken rätt i pannan. Som tur är så blev det inte så farligt. Ett litet jack och en bula bara. Och som tur är så fixar bamse-plåster allt och lilla s var på bra humör bara några minuter senare. 

 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela