PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Nu har vi flyttat in!

Publicerad 2012-11-30 15:08:00 i Lina,

Swante låg i huset häromdagen, första gången jag sett honom göra det. Jag såg bara vit päls i öppningen och skulle ta kort på det. Men så fort jag öppnade buren och skulle ta kort så stack han fram nosen, (Snabbt!) och sa: Vaaad göööörrrr duuu Maaaatteeeee???!

Självklart blev den lille vita nosen också väldigt nyfiken och hoppade rundor i buren bredvid: Jag vill också vara meeeed!
 

Älskade ninisnosar <3

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Publicerad 2012-11-30 20:11:01

Awe, så fina dem är! Har själv en liten ninis men han är alledes för självständig för att vara kelen :/

Svar: Tack :) De är mina ögonstenar :) Jasså, vad heter din lilla kanin då? :) Nej, Swante är lite mer "social" än Ozzy, men det är roligt att dom har sådana olika personligheter tycker jag :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Publicerad 2012-12-01 15:05:45

Sv: Jo, det är så mysigt att de har alledes egna personligheter. Ville, som han nu heter, börjar bli gammal så han gillar mest att ligga på soffan mittemot pappa och titta/lyssna på tv:n, tihi :D

Svar: Hur gammal är han? :) Min första kanin, Nicke han blev nästan 11år och han var också ofta med och kollade på tv, eller satt med i köket när vi åt och så :) Underbaringar :) <3
positivaarne.blogg.se

Postat av: Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Publicerad 2012-12-01 20:34:37

Sv: Ville blir sju i maj :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela