PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Say yes to the dress

Publicerad 2012-11-22 10:47:03 i

Gjorde mig en smarrig frukost. En tallrik gröt med kanel, rivet äpple och mjölk, och sen ett stort glas nypressad apelsinjuice. Vardagslyx eller vad? ;)
Satt samtidigt och kollade på "Say yes to the dress". Tänk när man själv står där en dag och ska välja bröllopsklänning. Jag skulle inte vilja ha för enkel, eller för "prinsess"-aktig och inte heller "Se på mig"-klänning. Är liksom inte den typen alls. 
Gillar enkla, vanliga, men ändå annorlunda. Gillar lite vintage eller "murmaid"-stilen :)

 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken stil gillar ni, alla har väl någongång funderat på ett bröllop, eller en bröllopsklänning? 
Eller? :) 


 
/E

Kommentarer

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-22 13:15:12

Hmm. jag gillar ruffet på kjolen på den understa klänningen men inte att det sitter åt så mycket över höfterna, det får gärna börja högre upp så att man inte visar så mycket figur.
De två ovanför var med fina men skulle aldrig vilja ha den översta ...

Svar: Smaken är som baken. Och tur är väl det ;) Svårt att veta vad som passar ens figur med. Är ju väldigt kort och på mig skulle det bara se dumt ut med en "prinsessklänning"- som gör mig ÄNNU mindre. :P
positivaarne.blogg.se

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-22 13:16:27

eller NÄST översta var det tydligen :P ( som jag aldrig skulle vilja ha )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela