PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Shoppingtur

Publicerad 2012-11-05 14:15:00 i

Jag och lilla s trotsade regnvädret, släppte allt och åkte in till stan. Skulle ändå köpa busskort, knä/armbågsskydd inför skridskoåkningen i morgon och så skulle vi köpa present till lilla s kusin, som snart fyller 2. Och som vanligt hittar man mer än vad man ska. ;) 
Det blev en foundation och 3 nackelack till mig och ett bräde, med "spik", och hammare till lilla s. 

Mysigt att komma ut komma ut från huset lite. Har inte blett så mkt sen vi fick hem Kacper. Men man kan ju inte isolera sig bara för att man skaffat vovvebebis ;)


 
 
 
 
Ja, nu blir det väl att ta hand om tvätten och hänga upp den. Denna eviga tvätt. Sen blir det ett bad för lilla s, trots att hon inte vill. "Mamma, vi kan hoppa det idag, jag kan bada i morgon istället". Hmm, när hon bara badat 1 gång denna veckan, så tycker jag nog att det är dax ;) 


/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-05 19:12:36

Hahaha, min son påstår att man bara behöver tvätta sig lika ofta som man städar, och det är ju varje fredag och till jul. :p

Jag håller inte riktigt med =P

Svar: Hahaha. Kan förstå att du inte riktigt håller med :P
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela