PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Soffslumring

Publicerad 2012-11-07 12:27:44 i Lina,

Hejhoppallihop!

Vaknade ännu en gång upp till ett vinterland och en nästan magisk himmel idag. Tittade på presidentvalet, gött Obama! Gick upp och åt frukost i vad som för en gång skull kan ses som "normal" tid, men så hände något och jag, hör och häpna, SOMNADE i soffan! Det händer aldrig mig! Det konstiga var att jag vaknade preciiiiis innan jag hör någon öppna dörren nere i huset och då förstod jag att det var M som kom hem för lunch. Då var klockan 11. När jag hade kollat på klockan senast innan det var den typ 9!! Fattar inget... Men nu har jag iallafall ätit lunch i "normal" tid också, tillsammans med M. Så mysigt att han jobbar hemma nu så vi får mer tid tillsammans, och framförallt att slippa de där jävla måndagsmorgnarna (Ja, jag vet. Visst är det en fantastiskt lång och krånglig böjning? ;)mer^^
Om en dryg timme ska jag bänka mig framför tv:n och se "Det okända", alltid lika spännande och speciellt då man kan känna igen sig i det som folk har upplevt :)

Nu ska jag bläddra lite i min favorittidning Nära.
På återseende!
Todeloo.
/L

Och så är vi förövrigt med och tävlar om att bli veckans blogg på Kompakts blogg, den hittar ni här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela