PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Trött är bara förnamnet

Publicerad 2012-11-15 10:18:05 i

Jag som alltid säger till mig själv att jag ska lägga mig i tid för att inte blir såhär trött. Slutar med att jag är uppe till minst 23 i alla fall. Typiskt mig. 
Är jäkligt trött idag, men lilla s är lämnad på dagis, ringt försenings försäkringskassan, satt igång en maskin tvätt och varit ute en liten runda med Kacper i koppel. Han måste ju bli van vid kopplet också, och inte bara att man släpper ut honom i trädgården. Och ja, det går väl sådär. En vända går bra.. men när vi ska vända och gå hem igen så vill han tillbaka på andra sidan igen. Knashund!

Tycker jag gjort tillräckligt nu på morgonen, så ska lägga mig och kolla på Solsidan och förhoppningsvis sova en timma eller två innan lilla s ska hämtas och vi ska till ÖF.


Men är hungrig igen.. en tidig lunch till Solsidan kanske?

 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela