PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Utan julgran

Publicerad 2012-11-16 12:56:00 i Lina,

 
Hej på er!

Imorse åkte jag med M´s pappa ut till skogen för att leta efter julgran. Men vi hittade ingen bra julgran trots att vi var ute i två timmar.
Vi får göra ett nytt försök vid ett senare tillfälle. Men lite "skogsvårdsundervisning" fick jag iallafall när vi gick där i skogen och det kan kanske komma till användning här framöver............  :)
Vi hörde och såg flera fåglar och jag undrar just hur många andra djur som såg oss, men som vi missade? Kanske en björn? Älg? Rådjur? Harar? Inte helt omöjligt :)

Nu tittar jag på "mannen som talar med hundar", ÅH VAD JAG LÄNGTAR EFTER EN EGEN VOFFELOFFE! Jag vill ha en egen vovve, snart!

Saknar Kimmie, lille snutt! Jag älskar dig och saknar dig, ses snart! Tass och kram från lillmatte <3
 

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela