PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

4 ÅR!

Publicerad 2012-10-17 12:13:00 i

Idag säger vi grattis till min stora lilla flicka som fyller 4 år. 
Vi var tvungna att sjunga för henne 2 gånger i morse för att hon skulle vakna. Jättetrött efter ha legat och mumlat, och pratat i sömnen nästan 2 timmar i natt. Men sen när hon fick se ljuset så sken hon upp som en sol och sa "mamma, idag är det min födelsedag!" Som hon längtat. :) Och hon blev superglad över cykeln.  och cyklade lite här inne innan dagis. 

 
Frågan är om vi ska sätta på stödhjulen på denna cykeln, eller om hon ska få träna utan. Kanske dumt att lära henne utan stödhjul såhär innan vintern, eftersom vi kanske får "börja om" till våren igen. 
Men samtidigt är hon stor tjej, har stor cykel och hon tycker det är roligt (men läskit) utan stödhjulen. Grejen är att det blir jobbigare för mig med utan stödhjulen eftersom jag måste hålla henne hela vägen, vilket inte är det lättaste när man är gravid :) Men får ju tänka på henne och inte på mig ;)

Vi får se hur vi gör. 

Ska slänga i mig lite lunch och om någon timma gå för att hämta upp solstrålen, och sen blir det kalas med mormor och morfar.


/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-17 14:39:53

aawe, GRATTIS !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela