PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ärkeänglar

Publicerad 2012-10-25 16:16:00 i Lina,

Usch och fy så sorgligt med lille Tiger. Jag blir så ledsen! Jag hoppas han har det bra nu bland andra änglakatter <3

Idag har jag hästpysslat. Lika mysigt som vanligt och OJ oj oj vad jag mår bra där! Där finns inget jobbigt, bara hästarna och jag. Har man med sig det jobbiga tvingas man ändå släppa det, annars går det inte att jobba med hästarna. Lovely!

Igår var jag som sagt iväg på en grej på kvällen som jag lovade berätta om idag. Jag var på en s.k. Andlig afton. Där fick jag reda på massa spännande saker. Många av sakerna visste jag redan, men att få det bekräftat... Ja, det går inte att med ord beskriva hur skönt det känns, Tack!
Jag tänker inte skriva om allt här men är det någon som undrar över något eller bara blir nyfiken så fråga!
Jag är hitskickad till jorden av en väldigt speciell anledning (vilket egentligen alla är, men på olika sätt) Jag är här nere som ängel (Och nu tänker ni kanske: men nu får hon ju ge sig, att någon är en ängel är bara något man säger! Det får stå för er isåfall, ni vet inte vad ni pratar om. Punkt.) för att förmedla "kärlek från änglarna" kan man säga. Det är också "därför" jag är HSP:are (Highly Sensitive Person) eftersom jag känner av energier så extremt tydligt, från levande som döda.
Detta har jag gjort sedan jag var liten och har egentligen inte varit något konstigt för mig, men med åren och när man märkte att "ingen annan" såg sådant jag såg eller hörde/kände då började man ju fundera på om man var lite galen? När jag drömmer är jag extra mottaglig (som dom flesta), jag "framtidsdrömmer" ofta och att jag ofta kan få Déjà vu upplevelser. Jag känner ofta på mig när något kommer hända eller när någon kommer skada sig och liknande.
Jag har alltid känt att jag inte hör hemma här, nu förstår jag bara ännu mer varför.
Att jag dessutom (som ni förstår av vad jag precis skrev) är medial har jag också varit sedan liten och hon kunde även se mig jobba med det här om några år, fantastiskt!

Vi får väl se. :) Och har jag varit sugen på att gå kurser/utbildningar inom detta innan så kan jag ju säga att jag känner ännu större sug efter det nu. Varför inte säga behov rent av :)

Fick även ett litet, men ack så värdefullt budskap från min pappa <3 Tack!

Här är "mina" ärkeänglar Mikael och Rafael. Dom står bakom mig i vått och torrt.
Jag pratar ofta med mina änglar, vilket hon faktiskt frågade mig om igår om jag gjorde det. Jag blev paff men jätteglad! Bekräftelse på bekreftelse... Precis vad jag bett om, tack tack tack..!

Mikael och Rafael <3
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela