PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Att bo långt ifrån Ingvar Kamprad

Publicerad 2012-10-27 15:12:43 i Lina,

Igår var det tyst här på bloggen från min sida eftersom:

Vi åkte lååååångt (har aldrig bott så långt ifrån ett IKEA-varuhus som jag gör nu, gulp!) för att göra ett besök på IKEA (har förövrigt aldrig varit på ett IKEA-varuhus som varit såpass folktomt och lugnt, speciellt inte en löningshelg...!)



Vi passade på att ta steget över till Finland när vi ändå var där. Inte särskilt imponerad av det lilla jag hann se. Men ett konstigt hus (fy tusan med målarjobb!) och snygga gummistövlar hade dom minsann (Mina favoriter är dom med nitarna ^^) och skyltar med onödigt många bokstäver och onödigt mycket dubbelstavningar i typ alla ord på varenda skylt man såg..

Nu degar jag i soffan. Men jag börjar bli rastlös.. Kanske ska pallra mig iväg till affären och handla lite till maten ikväll.. Kallt är det och det ligger lite snö på marken, men solen skiner så det är en härlig dag! Björnen är i skogen naturligtvis men jag hoppas som vanligt på lite lördagsmys ikväll!

Hur ser er helg ut?
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela