PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Bättre nu

Publicerad 2012-10-01 22:00:00 i Lina,

Hej!
Humöret har lättat lite nu såhär på kvällskvisten. Lämnade bilen hos svärisarna och blev bjuden på fika och lite snickesnack.
Gick hem i kvällsmörkret med vattentroppar mot min panna. Riktigt skönt att andas frisk höstluft!
Är glad över mina nya krukor och omplanteringarna jag gjorde innan idag. Jag visar er imorgon :)

Nu ska jag strax lägga mig och sova.
Eller iallafall lägga mig.
Eller åtminstonde ta mig till sovrummet. 
Jag får väl putta mig själv i säng! Jag tar med mig senaste numret av allt i hemmet som kom i brevlådan idag, det roar alltid :)

Natti natti på er!
Todeloo!
/L

P.S. M... KOM HEM NU!!!! Jag längtar efter dig! <3 D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela