PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Den hära djungeln

Publicerad 2012-10-31 13:45:00 i

Känns som vad man än tittar på till bebis, eller andra saker som behövs nu när bebisen kommer, är en djungel. 
Vi ska köpa åkbräda/ståbräda till vår vagn. Så lilla s kan vila benen om hon vill det. Men vilken ska man välja? Finns ingen ståbräda som är speciellt till vår Tako Jumper vagn. Behöver en åkbräda med speciellt fäste, eftersom vår vagn är bredare i underredet än andra vagnar. 

Har kollat på Bumpriders ståbräda, det sägs att den i princip ska passa alla barnvagnar. Men när jag läser om den så är det många som skriver att den inte passar?! :/  
(Kanske att man behöver köpa extrafästet med?)

Har ni några erfarenheter när det gäller den, eller har ni andra bra tips på ståbrädor?


 
 
  
 
 

/E
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma Wild ❤

Publicerad 2012-10-31 14:24:43

sv: Haha, vad kul :} i början av februari :} när har du BF?

Svar: Aw vad mysigt. :) den 25e december. Så en underbar julkapp. :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emelinas Secrets

Publicerad 2012-10-31 14:41:29

Aha, åh va mysigt! :) Vi har ingenting så det kliar i fingrarna rejält.. Men jag är beräknad till 19:e Mars så det är ett tag kvar. Hinner bli både julafton och min födelsedag så jag antar att bebisen får lite kläder då! ;) Du då?

Svar: Förstår det, det kliar i mina fingrar fast vi har det mesta klart. Haha. Ja deg är klart. Ni kommer få massor av saker. Speciellt sen när bebisen är född med :) jag har bf den 25e december. Så en underbar julklapp detta året :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela