PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Födelsedagspresent

Publicerad 2012-10-07 19:20:00 i

Sitter och myser i soffan när lilla s frågar vad vi ska göra i morgon. Jag säger att vi ska in till stan och köpa present till stora S. 

s: "Vad önskar du dig?"
S: "Jag vet inte. Du kanske kan köpa en spiderman till mig?"
s: "Nejje, du är för stor", "Försök igen!"
S: "Jag vet faktiskt inte, ni får överraska mig"
s: "Ska vi köpa en rosa häst, eller en lila?"

Sen sitter jag och stora S och viker oss av skratt i soffan och lilla s frågar förvånat "vad skrattar ni åt?" 

Haha. Så jäkla klockrent. Varför har jag inte tänkt på det innan, en ROSA häst! :D 

 
 
/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-07 19:32:32

Ni skulle ju vara ganska ensamma om att ha en sån i ert ägo. Sen så skulle folk vallfärda för att se den och så skulle ni kunna ta tio kronor i betalning, så är snart hästen som gratis ;)

haha!

Det är verkligen som att ha en ailien i magen. Känns underbart, men helt mysko! Haha, kram!

Svar: Haha, ja vi har ju en hage precis utanför fönstret, så varför inte liksom? Och kan man få betalt för att folk kommer kollar så absolut! :D
Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela