PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Godmorgon!

Publicerad 2012-10-02 08:14:04 i

Ligger kvar i sängen just nu. Hade velat (och behövt) sova lite till eftersom lilla s är förkyld och har hostat + haft ont i benen i natt. Hur länge, och hur ofta kan man ha växtvärk egentligen? 

Nåja. Det är bara att piggna till och gå upp och äta frukost om en liten stund. Stora S åkte till jobb för bara 20 minuter sen. Antar att vi är tillbaka i verkligheten nu. 

Lilla s åker till sin pappa idag, och i morgon blir det att ta bussen redan 06.40 in till stan för att göra glukosbelastningen. Undra hur illa jag kommer må med tanke på att man inte får äta eller dricka någonting 8h före besöket, och det är både bussresan och sprutor på tom mage. Kommer säkert bli helt yr i bollen. Spännande. ;)

/E



Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-02 09:35:01

Oj jag hade jätteont i flera veckor när jag var liten minns jag. Så det kan nog sitta i ett tag för stackaren. :(

Hoppas det går bra för dig i morgon.
Kram!

Svar: Ja hon har med jätteont, och speciellt på somrarna. Jobbigt att hon totalvägrar medicin, så jag får ligga och massera benen tills hon somnat om.
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela