PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Happy friday!

Publicerad 2012-10-19 15:32:23 i

Sagt och riktigt. En liten stund efter lyxfällan somnade jag igår, vaknar av att lilla s kommit in till oss och ligger och sparkar på min rygg. Puttar henne mot mitten och somnar om. Sover sen till åtta. Inte ofta jag sover så mycket och så länge. Så det var riktigt skönt. Dessvärre är jag lagom seg idag ;) 

Känns som tiden går i slow motion idag. Hunnit med många av mina "måsten" och mycket lek och busande med lilla s. Börjar få slut på idéer nu. Nu sitter hon iaf och fyller i Dora-teckningar som vi skrivit ut från Nickelodeon och kalopsen står och småputtarar på spisen och ska göra i ca 1½h till. 

Sen får vi se vad som händer ikväll. Om några vänner kommer över ist. Annars blir den fredagsmys med lilla familjen :) 
 



Vad gör ni idag?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela