PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ibland går det

Publicerad 2012-10-12 15:40:51 i

Vilken energi jag fick innan. Eller energi och energi, men jag gör någonting i alla fall. Sen jag skrev sist så har vi fått i oss lunch, hängt tvätten, städat ur köksskåpen (nu är ett skåp ledigt till bebisens saker), förberett fiskgratängen som vi ska ha ikväll, och städat toan. Nu en liten paus innan jag ska byta sängkläder på sängarna. Finns inget skönare än att somna i nybäddade sängar :) 

Känns bra att få mycket gjort. Tyvärr är det ju sånna saker som egentligen inte syns förens man öppnar köksskåpen eller tar bort överkastet på sängen. Men jag vet att jag gjort det, och det är det som räknas.

 

Nä, sista rycket nu innan kvällsmaten. Sen ikväll blir det bara fredagsmys! :) 


/E

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-10-12 21:06:42

vad härligt att fixat i ordning så mycket! Då är fredagsmyset som bäst:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela