PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mammajacka

Publicerad 2012-10-09 21:02:55 i

Idag har det typ varit storm ute tillsammans med en massa regn, och det har fått mig att inse att jag nog måste köpa en mammajacka i alla fall. Det går nog inte att ha en jacka uppknäppt hela vintern, hur mkt kläder man än har under.
Jag tycker egentligen att det är jätteonödigt att köpa en jacka för 4-500kr (mer lägger jag inte), för en jacka som ska användas i ca 2 månader. Men förhoppningsvis blir den inte svårsåld sen. 


 



2 jackor från H&M. Tycker personlligen mest om den första.. men ser ut som den andra är mkt varmare. Får nog prova dom i butik innan jag bestämmer mig. Hur gör ni andra blivande mammor med vinterjacka? Och har ni tips på andra mammajackor (som inte är på tok för dyra) ? :)

/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-10 08:20:18

Min mamma köpt en jacka till henne på Cubus som hon gav till mig i storlek M under de resterande månaderna. =P Så hon får använda den när jag blivit smal igen, i januari ;)

Haha, jag är precis som dig, drar upp saker som hände för hundra år sedan för att det "passar" in för stunden för att jag ska vinna argumentet. Extremt roligt när man tänker efter.

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela