PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Måndag igen

Publicerad 2012-10-15 07:54:00 i Lina,

Go´midda, go´midda!
Nja.... Godmorgon borde där väl stå, men eftersom jag varit vaken så länge nu som i snart fem timmar borde det vara middagstid nu^^ Jag har sovit en och en halv timme i natt, så jag är rätt så seg i kolan. Strax ska jag åka och handla när dom öppnar klockan åtta. Skönt att ha det bortgjort så jag kan komma hem och nanna kudden sen. Jag har hållt mig vaken nu sedan jag kom hem klockan sex just för detta ändåmål^^ Så det är väl lika bra att skriva klart den där handlelistan och bege sig, så jag kan komma hem någon gång.

Jag har bestämt mig för att det här ska bli en bra dag, that´s it!
Trots att det var väldigt tungt att lämna M på tågstationen i morse så försöker jag kämpa mot alla jobbiga hjärnspöken, snart torsdag, snart torsdag går som ett mantra i huvudet på mig och ikväll är det andra delen av "Torka aldrig tårar utan handskar" av Jonas Gardell, fina grejer det!

Neeeeehhheeeeppppppppp... Nu kallar handlelistan på mig här så det är väl bäst att skriva klart den och bege sig...

Todeloo!
/L


Pssssssssst!
Det är inte klokt, men det kom snöblandat regn i morse och inåt landet låg det snö på marken!!! Usch...

Bildebevis:

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2012-10-15 18:06:16

Ofta du hade snööö? fan vad avundsjuk jag är! :(

Svar: Yepp, inåt landet där tågstationen ligger (5 mil härifrån) där var det snö...Varsågod, du får den gärna! För min del får den gärna hålla sig borta ett tag till ^^
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela