PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Regn och pyssel

Publicerad 2012-10-15 17:27:03 i

Skulle ju varit på utflykt idag, men när jag och lilla s kommit halva vägen till ÖF (där vi skulle mötas), så ringer ledaren och säger att det blivit inställt eftersom så många hade ringt under förmiddagen och sagt att de inte kommer. Men hon skulle öppna ÖF, så jag och lilla s tog en liten extra runda i regnet och sen gick vi till ÖF och pysslade och lekte. Har varit där hela dagen idag, förutom någon timma då vi gick till lekplatsen och lekte. 
Vi är inte rädda för regnet. Lilla s tycker bara det är roligare med regn, för då kan man ju plaska i pölar och göra gegga. Vilka barn gillar inte det? ;) Tror bara det är föräldrarna som klagar.. varför vet jag inte, rädda för att förstöra frisyrerna kanske? 

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!"
 
 
 
 
 
 


/E

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra T

Publicerad 2012-10-15 18:40:34

kul att höra :)
jadu jag vet inte riktigt, du kan kika igenom min musikkategori och se om du hittar nåt du gillar där :)

Svar: Ja, men det ska jag absolut göra :D
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emma :)

Publicerad 2012-10-15 18:43:02

sv: haha vilket sammanträffande;)

Postat av: Jasmine

Publicerad 2012-10-15 19:04:09

Tack för fin kommentar!
Ja det är jättefrustrerande att inte veta hur framtiden kommer se ut men nu har jag börjat vänja mig, tar varje dag som den kommer och låter det som sker få ske. Börjar må mycket bättre fast är fortfarande ledsen för det som hänt såklart :/

Kram

Svar: Det låter som att du hittat en väg för dig som fungerar någorlunda iaf. Det är viktigt. För mig tog det lång, lång tid :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2012-10-15 19:11:26

Hej allt bra? :)

Svar: Hej, ja allt är jättebra, fast det är måndag och det regnar ;) Själv?
positivaarne.blogg.se

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-10-15 19:47:30

sv; det var dom också! :D

Postat av: Madeléne|Dagbok

Publicerad 2012-10-15 20:11:58

SV:
Tack så jätte mycket! :)
Kram!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-10-15 21:14:20

SV till emily: åh, tack så himla himla mycket!

Postat av: william

Publicerad 2012-10-16 10:46:10

snyggt med burkarna:D

Svar: Tack. :) Enkelt och snyggt!
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela