PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ruzzle

Publicerad 2012-10-15 20:43:17 i Lina,

Hej!
Har jag sovit ut nu då sedan jag skrev innan?

Nepp! Sömnen ligger fortfarande på en och en halv timme totalt. Är jag trött?
Säkert, men inte särskilt märkbart^^

Jag var och handlade vid åtta som sagt, tanken var att jag skulle sovit en stund efter det, men det kändes inte lönt då och ju längre tiden gick desto mindre mening var det med att försöka sova, bättre att försöka trötta ut mig själv ordentligt och hoppas på att jag för en gångs skull kan få sova ordentligt.
Så jag har spelat RUZZLE hela dagen ^^ Fick tips om det igår och nu är jag fast! Är det någon av er läsare som spelar så kommentera gärna och skriv vad ni har för användarnamn :)

Nu väntar jag med spänning på andra delen av "Torka aldrig tårar utan handskar", spännande...

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: juliette | Foto

Publicerad 2012-10-15 23:01:05

sv: Ja visst är det det. :/ Jo det är nog det enda.. :)

Postat av: william

Publicerad 2012-10-16 10:43:00

inte roligt att inte få sova ut;O TATUH är så bra:D

SV; Naw Tackar SÅ Himla Mycket:D Blir Så Glad:)
haha okej:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela