PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Todays pictures

Publicerad 2012-10-31 18:54:24 i

 
 
 
 
 
Som ni ser har det blivit en hel del mys och legolek idag. Lilla s tyckte det var roligt först när Kacper kom in och busade, men tröttnade på att han förstörde hennes lek och stängde till slut dörren om sig. Sen satt hon där en bra stund och lekte medans jag hann småfixa här inne. 
Som Lina var inne på igår, det där med diskmaskin. Jag önskar mig en i julklapp. Någon vänlig själ som känner för att köpa en till mig? Spelar ju ingen roll hur mkt man diskar, det är alltid disk i diskhon ändå. Konstigt det dära. 

Just nu ligger vi och kollar på bolibompa och snart är det sängdax för lilla s. Lillan i magen bökar och har sig. :)


/E

Kommentarer

Postat av: Businesslollo

Publicerad 2012-10-31 20:17:51

Jag önskar mig också en diskmaskin! :P

Tack för din fina kommentar, gla jag blir! ja men precis de gör jag också... haha tor alla som har mig på fb hates me för jag är med i en massa saker som hjälper djur på olika sätt som jag envisas med att dela .. men man vet ju aldrig om något når fram kanske en dag till rätt person :)

Ska lägga till dig på bloglovin, och så läsa när du skriver om såna saker. Alltid kul med gemensamma intressen speciellt när det är nåt såhär viktigt :)

rolig blogg du/ni? har också btw :)

kram

Svar: Tack vad roligt att du uppskattar den :) Min inlägg ligger under kategorin Lina :)(och vill du läsa lite mer om vilka som ligger bakom denna blogg så kan du köra det i kategorin "Om oss" :)
Sköt om dig, tass tass ;)
/Lina
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela