PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Dansa, Pausa

Publicerad 2012-09-13 13:07:21 i

Efter ett par timmars ständning så tar jag lite "lunchrast" nu. S har varit hemma på lunch och beundrade mitt jobb. Kul när han märker att det är städat, han brukar inte göra det annars (män i ett nötskal?) ;) Musiken är fortfarande hög och jag ska strax fortsätta städa. Har i princip bara lite städning i lilla s rum kvar nu. Plocka iordning och rensa i lådorna. Det är det jag sagt att jag ska göra med idag, så det SKA jag göra innan det bär av och hämta lilla s på dagis. Sen blir det en sväng till ÖF för att leka av oss lite. :) 

Sen får vi se om det blir en tripp till Familia senare i eftermiddag. Behöver kolla på en ny (större) cykel till lilla s. Men ja, beror på om vi kan låna någon bil. Våran gick ju så snällt sönder igår när vi var på väg dit. Tydligen generatorn som är sönder :/ och jobbarbilen har bara 2 säten så det går ju inte. 
Alltid ska det vara nått. Eller hur?! ;) 

Nä, ska väl inte sitta här och dega mer. "lunchrasten" är över och jag får ta tag i det sista nu. 


 
Lilla s när vi lekte med radiostyrda bilen igår :) 


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela