PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

FULT till barnrum

Publicerad 2012-09-08 15:20:45 i Lina,

Någonting jag inte begriper mig på är vuxna människor som köper massa saker till barnrummen med tryck på. Lampor, mattor, gardiner.... Blööö! Det är så FULT! Och så OANVÄNDBART på många sätt. Dels för att det blir svårt att skapa en helhet och ett "lugn" i rummet för att det är massa fula tryck och figurer överallt och dels för att det inte "håller" så länge.
Hur länge, ärligt talat, vill ungen ha Hello Kitty eller Spindelmannen? Ett år? En månad? En vecka...?!

Nej, NEVER säger jag bara. Jag vill inte köpa och vill heller inte få saker som dessa när jag har barn:





Det här går så mycket BORT BORT BORT!
(Gaaah blir nästan irriterad...!)
Jag kan sträcka mig till typ påslakanset. Dom går att dölja under överkast och är helt okej att byta oftare t.ex.^^Hehe.


Vad tycker ni? Gillar ni sådant här trams?

Todeloooo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela