PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kärring

Publicerad 2012-09-01 10:56:30 i

Vaknade 03.50 av att jag harde ont i halsen och var dunderförkyld. Sen har jag legat konstigt i natt, har så jäkla ont i ryggen. Försökte somna om, men gav upp ganska snabbt då jag insåg att det inte gick med ryggen. Satte igång TVn och åt frukost redan 05.15. Vid sju vaknade både lilla och stora S. Känns som att jag gick från 24 till 80 år över en natt. Klagar , gnäller och ont i ryggen. Vet inte alls hur jag ska sitta för att det ska bli bra. Hade varit otroligt skönt att lägga sig på magen :/
Solen skiner och jag ligger inne och surplar i mig te. Usch, dumma! Hoppas det går över snabbt!
 
/E
 
(Inget roligt inlägg detta, jag vet!)

Kommentarer

Postat av: Beckä - en del av mitt liv ♥

Publicerad 2012-09-01 17:20:29

Stackare! :(

Postat av: M-N

Publicerad 2012-09-01 21:00:09

Man får vara en surkärring när man är gravid ;-)
// decemberlycka på Blimamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela