PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Män vs. Kvinnor

Publicerad 2012-09-03 15:03:17 i

Är fortfarande genom förkyld, men på bättringsvägen. Näsan rinner och har feber.. men idag har jag inte kunnat sitta still. 2 maskiner tvätt, städa och rensa i garderober och skåp (som som är så jäkla tråkigt eftersom det typ inte syns.. men som typ alltid behövs), badat lilla s, tvättat (de värsta) fönstrerna. Ska snart ta tag i lilla s rum, hennes lådor behöver verkligen städas. Sen ville hon bubbla, så det får det bli med innan kvällsmaten. Hoppas det har blivit varmt där nu. :) Funderar på att färga håret med, men vi får se om jag orkar idag. 

Ikväll blir det nog äntligen att beställa vagnen och spjälsängen! Wihoooo! :D :D Tänk att jag går in i vecka 25 i morgon, helt galet vad tiden går snabbt. Nästa månad fyller lilla s 4 år, så det är snart dax att fixa ihop barnkalas. :)

Jaja, skulle bara informera er om att jag mår bättre och att jag har fullt upp. Haha. :D 
 


 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela