PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Min blivande vän får mig att känna mig gammal...

Publicerad 2012-09-07 22:10:00 i Lina,

Sjuklingar. Ja, M och jag alltså. Förkylning kom som ett brev på posten. Typiskt.
Jag har mest jobbig och retsam hosta... Geeeeeeee dig!
Hämtade hem den lille roboten igår förresten. Ja, ni vet? Jag skrev för ett tag sedan om datorn som går att ringa med och om en undran om jag var redo att bli "robotifierad"?
För er som inte förstår vad jag pratar om är det en Samsung galaxy s3.

Om jag var/är redo för den?

Njaaaa.... Den får mig att känna mig gammal. Jag fattar ingenting och var tvungen att ha glasögon på mig för att se allting :'( KROKODILTÅR på den! Men men, det kommer nog. Ju mer man får sitta och befatta sig med den så borde det ge med sig. Jag hoppas verkligen det.
Sitter och kollar på kläder till min nyfunne (blivande?) vän, jag pratar alltså om ett fodral till telefonen. Finns hur många som helst, blir svårt att välja... ^^

Nu ska jag snart försöka sova. Wish me luck!

Önskar godnatt och todeloo i vanlig ordning!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela